Δίαιτα: Αυτά που πρέπει να σας πει ο γυμναστής σας

Δίαιτα: Αυτά που πρέπει να σας πει ο γυμναστής σας


Γράφει: Διάκος Θοδωρής
Αν ξεκινήσατε γυμναστική, για να χάσετε τα περιττά κιλά, σας συγχαίρουμε, και ελπίζουμε να μείνετε πιστοί στο πρόγραμμά σας...
Και επίσης ελπίζουμε να ακούτε προσεκτικά αυτά που σας λέει ο γυμναστής σας, για τις ασκήσεις σας αλλά και για τις αλλαγές που πρέπει να κάνετε στην διατροφή σας. Αυτά τα δύο πάνε χέρι-χέρι σε κάθε σωστό πρόγραμμα αδυνατίσματος, και υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες που πρέπει όλοι να ακολουθούμε.

Δεν λιμοκτονούμε
Το να στερείτε από τον εαυτό σας φαγητό – ειδικά ενώ γυμνάζεστε τακτικά, και ξοδεύετε περισσότερη ενέργεια – είναι τεράστιο λάθος. Ο οργανισμός σας σιγά-σιγά γίνεται όλο και πιο αδύναμος και ο κίνδυνος να μην αντέξετε και να έχετε αδηφαγικό επεισόδιο αυξάνεται κατακόρυφα. Ο οργανισμός σας χρειάζεται θρεπτικά συστατικά, και πρέπει να του τα παρέχετε. Μην τον οδηγήσετε στο σημείο να τα απαιτήσει, επειδή τότε θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα.

Τρώμε σνακ, αλλά τρώμε σωστά σνακ
Όχι, μια τυρόπιτα το μεσημέρι δεν είναι σωστό σνακ. Και, για τους περισσότερους ανθρώπους, μια μπάρα δημητριακών/πρωτεΐνης δεν είναι επίσης καλό σνακ. Τα καλύτερα σνακ, αντικειμενικά, είναι φυσικά: φρούτα, λαχανικά, ξηροί καρποί. Για παράδειγμα, μια φρυγανιά ολικής με φιστικοβούτυρο και μισή μπανάνα είναι πολύ καλύτερο σνακ από μια αμφιβόλου προέλευσης (και με συστατικά που δεν μπορείτε να προφέρετε) μπάρα ενέργειας.

Τρώμε πάντα πρωινό
Νιώθουμε ότι επαναλαμβανόμαστε κάθε φορά που μιλάμε για το πρωινό, αλλά είναι το ένα πράγμα που δεν θα μας πείραζε να επαναλαμβάνουμε μέχρι την τελευταία μας ανάσα. Ναι, το πρωινό είναι τόσο σημαντικό. Κι αν δεν μας πιστεύετε, δείτε τα αναλυτικά και εδώ.

Τρώμε μικρά γεύματα
Καλύτερα μικρά και τακτικά γεύματα, παρά τρία μεγάλα μέσα στην ημέρα. Όσο περισσότερο περιμένουμε μέχρι το επόμενό μας γεύμα, τόσο περισσότερο πεινάμε, και τόσο περισσότερο αυξάνεται ο κίνδυνος να φάμε υπερβολικά. Ή να φάμε εντελώς λάθος. Έξι μικρά γεύματα μέσα στην ημέρα ίσως είναι ένα καλύτερο πλάνο.

Τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά
Ναι, χρειαζόμαστε πρωτεΐνη για να χτίσουμε γερούς μύες, αλλά η βάση κάθε σωστής και ισορροπημένης διατροφής (ειδικά για να χάσουμε κιλά και να μην τα ξανακερδίσουμε) είναι τα φρούτα και τα λαχανικά. Πειραματιστείτε μέχρι να βρείτε τα αγαπημένα σας, και μην ξεχνάτε ότι τα πιάτα σας χρειάζονται ποικιλία!

Tο διαβάσαμε εδώ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ