Πώς το Facebook θα γίνει και πάλι cool όπως παλιά

Πώς το Facebook θα γίνει και πάλι cool όπως παλιά


Υπήρξαν εποχές που το poke ήταν ο πιο trendy τρόπος πεσίματος. Υπήρξαν μέρες που το... να συμμετέχεις (πολύ ενεργά) σε ένα γκρουπ παλιών συμμαθητών ήταν uber cool.

Πώς σου ακούγονται αυτά όμως σήμερα; Άσε μην απαντήσεις γιατί θα στεναχωρήσεις τον Mark Zuckerberg -και δεν το θέλουμε.

Τον στεναχωρούν ήδη οι στατιστικές που κάνουν λόγο για τρομερή συρρίκνωση του κοινού κάτω των 25 ετών. Μιλάμε για δραματικά νούμερα (μείωσης της τάξη των 700 χιλιάδων χρηστών μες στο 2018 προβλέπεται), τέτοια που θα έπρεπε να κάνει το αφεντικό του Facebook να κρούει τον κώδωνα του κινδύνου.

Επειδή όμως δεν τον βλέπουμε να κάνει και πολλές κινήσεις προς αυτήν την κατεύθυνση, να κάνει ξανά δηλαδή το Facebook cool, είπαμε να του δώσουμε 5 συμβουλές. Κι ας μη μας ακούει.
Αυστηρή απαγόρευση σε μωράκια, σκυλάκια, γατάκιαfacebook-cat-1_h2zn.jpg

Καταλαβαίνουμε ότι αγαπάτε τα κατοικίδια και τα παιδιά σας. Κι εμείς το ίδιο. Αντιλαμβανόμαστε πως αποτελούν ιδανικό clickbait για likes. Μπορείτε όμως να σταματήσετε να σπαμάρετε; Δεν βλέπουμε σχεδόν τίποτα άλλο πια! Κι όχι, μόνο cool δεν είναι. Αλλά επειδή δεν πρόκειται να το κόψετε, ας βάλει ένα φίλτρο το facebook να ηρεμήσουμε.
Λέμε ΟΧΙ στις facebook επετείους
screen-shot-2018-02-12-at-11-58-57-15184

ΟΚ, εντάξει ίσως μία στις 200 να έχει λίγο πλάκα να ταγκάρεις κάποιον κολλητό σου σε όλες αυτές τις ανούσιες επετείους που σου θυμίζει το facebook. Αλλά μόλις εντοπίσαμε το πρόβλημα: ελάχιστο ποσοστό ενδιαφέροντος σε πάρα πολύ ανούσιες επετείους. Να διαγραφούν άμεσα!
Emoji: Ουκ εν τω πολλώ το ευ

Κάποια Emoji τα αγαπάμε (όπως αυτό που κλαίει). Κάποια άλλα τα λατρεύουμε (όπως τις καρδούλες που έχουν εξελιχθεί στο νέο ειρωνικό μας trend). Τα περισσότερα όμως μας αφήνουν παγερά αδιάφορους. Και κυρίως μας δυσκολεύουν τη ζωή λες και ψάχνουμε ένα ωραίο μπλουζάκι σε πάγκο της λαϊκής! Ποιότητα αγαπητέ Mark, κι όχι ποσότητα η προτεραιότητα.
Να δουλέψει το scroll bar στο chat

Εδώ τα πράγματα είναι απλά: δεν δουλεύει σωστά! Ε, κάπου έλεος δηλαδή. Ολόκληρο facebook είστε, δεν μπορείτε να το φτιάξετε;
Κουμπί Like: αυτό το αίνιγμα
2017-03-05-image-6_1jzv.jpg

Εδώ και χρόνια αποτελεί τον πιο εύκολο τρόπο για λίγη έκκριση ενδορφίνης από τον εγκέφαλο. Όταν όμως μπήκανε και τα άλλα κουμπάκια στο παιχνίδι το πράγμα μπερδεύτηκε. Οκ, πριν όλοι ξέραμε: Like σε sexy photo, και like σε είδηση για δολοφονία σήμαινε ότι κάποιος επικροτεί το περιεχόμενο.

Και τώρα όμως περίπου το ίδιο συμβαίνει. Μικρή διαφορά. Ελάχιστη αν σκεφτεί κανείς ότι πρόσφατα είδαμε «χαχα» σε είδηση επαρχιακού site για τρακάρισμα.

Τα πράγματα είναι απλά: ήρθε η ώρα για το dislike, το θέμα είναι το Facebook θα το τολμήσει;

Εμάς αυτές είναι οι ιδέες μας για ένα καλύτερο (και πιο) cool Facebook. Περιμένουμε τις δικές σου στα σχόλια. Ελήφθη; Όβερ.

Tο διαβάσαμε εδώ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ