Ποια είναι τα οφέλη της κρεατίνης για την προπόνησή ...

Ποια είναι τα οφέλη της κρεατίνης για την προπόνησή ...

Αν γυμνάζεσαι εδώ και καιρό πασχίζοντας να φτιάξεις λόφους από μυς και να αποκτήσεις αντοχές αλόγου αλλά δεν έχεις ακούσει κάτι σχετικό με την κρεατίνη, προφανώς ζεις σε κάποια ερημική σπηλιά -και χωρίς Wi-Fi. Η κρεατίνη έχει τις περισσότερες δημοσιεύσεις σε εφημερίδες και περιοδικά, τις περισσότερες αναρτήσεις στο ίντερνετ και τις περισσότερες επιστημονικές αναφορές σε κάθε είδους επικοινωνιακούς διαύλους, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη «ουσία» που κυκλοφορεί στα γυμναστήρια.

 

 

Ζήτα από τον προπονητή, το γιατρό ή το διατροφολόγο σου να σου πει ποιο είναι το καλύτερο συμπλήρωμα για την αύξηση του μεγέθους των μυών σου και της ολικής δύναμης του σώματός σου και θα σου πει μια και μόνη λέξη: Κρεατίνη. Κάτι σαν το «Άμπρα Κατάμπρα», τη μαγική φράση-κλειδί, που χρησιμοιείτο από πολλούς πολιτισμούς της αρχαιότητας ως επίκληση στους θεούς για «Ακόμη-Πιο-Μεγάλη-Δύναμη».

 

Ωστόσο, ακόμη και για όσους δεν ζουν σε σπηλιές, η διαφημιστική εκστρατεία σχετικά με την κρεατίνη, δημιουργεί σύγχυση ως προς το τι κάνει, πώς λειτουργεί, τι ασφάλεια έχει, γιατί και πώς πρέπει να χρησιμοποιείται. «Αυτά είναι στεροειδή, έτσι δεν είναι;», θα ακούσεις από πολλούς. «Κινδυνεύω από καρκίνο του προστάτη, τριχόπτωση ή νεφρική ανεπάρκεια αν παίρνω κρεατίνη;», θα διαβάσεις στα διαδικτυακά φόρουμ.

 

Διάβασε περισσότερα στο madamefigaro.gr

Πηγή: www.yupiii.grTο διαβάσαμε εδώ

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ


Loading...
Some text some message..